Sarrià – Sant Gervasi
La Lliga de la Llet és una associació que afavoreix i fomenta una bona relació mare – nadó per mitjà de l’alletament matern. Així dóna suport, informa i ajuda les mares que desitgen alletar els seus fills. Les monitores de La Lliga de la Llet són mares voluntàries amb experiència i formació en alletament matern, que atenen el telèfon en la mesura que ho permet el seu horari familiar i laboral.
Ens reunim el primer dijous de mes (si no s’indica el contrari) de 18.30h a 20.00h al Vil·la Urània, Via Augusta 102 (també entrada per c/Saragossa 29). Parlarem de tots els temes d’alletament que us interessin, sigui quin sigui el títol de la xerrada del dia. A cada reunió tractem un tema concret i també resolem els dubtes i preguntes de les mares assistents, estiguin o no relacionats amb el tema central de la trobada. L’entrada és lliure.
Reunions curs 2018/2019:
- 6 de setembre: Per què alletar? Beneficis de l’alletament matern (4e 0b).
- 4 d’octubre: Les primeres setmanes amb el nadó. Com començar bé. (3m 1e 3b 1p 1a)
- 8 de novembre: Com superar les dificultats que van sorgint. Les crisis de creixement. Les mastitis…
- 20 de desembre: Nutrició i deslletament. Tornar a treballar. NOVA DATA!!
- 10 de gener: Per què encara avui i aquí és millor alletar? Fins a quina edat és important?
- 7 de febrer: Coses que pots fer des del començament perquè vagi tot bé. Tipus de part. Mugroneres, xumets…
- 7 de març: Les diferents fases i com superar-les. Les crisis de creixement, les nits, tornar a la feina…
- 4 d’abril: L’alletament passats els 6 primers mesos. Com? Quan? Fins quan?
- 2 de maig: Quin sentit té alletar avui en dia? Les diferències entre donar el pit i donar biberó. L’alletament és instintiu?
- 6 de juny: Com facilitar l’alletament des del principi
Monitores del grup de Sarrià – Sant Gervasi:
Eva 655758005
Helena 93 200 60 29